Factuur

De facturering en administratieve verwerking heeft de praktijk uitbesteed aan Infomedics (voorheen uwnota.nl). Wij verzoeken u de factuur te betalen aan Infomedics. Alle benodigde gegevens staan op de factuur die u van hen ontvangt.
De factuur van Infomedics wordt digitaal naar u verstuurd. 
Voor vragen kunt u terecht op www.infomedics.nl. U kunt ook telefonisch contact met Infomedics opnemen via telefoonnummer 036 20 31 900 (lokaal tarief), of een e-mail sturen naar rekening@infomedics.nl. Infomedics is op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar.

Op de website van Infomedics kunt u veel zaken rondom de betaling van uw factuur snel en eenvoudig regelen. Zo kunt u de status van uw betaling controleren, en uw factuur betalen via iDEAL.

Betalingsregeling Infomedics
Infomdics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk van Infomedics via het eerder genoemde telefoonnummer, e-mail adres of via de website. Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling.

Verzekerd bij de CZ?

Wij hebben geen contract met de CZ. Daardoor kan de vergoeding vanuit de basisverzekering voor uw volledige kunstgebit of een reparatie aan uw kunstgebit lager uitvallen wanneer u een naturapolis heeft. In de premie bent u dan goedkoper uit. Maar u mag niet meer kiezen bij welke behandelaar of praktijk u uw kunstgebit laat maken of repareren met een maximale vergoeding. 

Wat staat er op uw zorgrekening?

Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld, dat betekent dus dat er bij iedere tandarts dezelfde maximumtarieven gelden.

Verdere informatie over tarieven en de inhoud van de codes kunt u vinden op www.allesoverhetgebit.nl.
Mocht u geïnteresseerd zijn in de techniekkosten, deze kunt u hier vinden. U treft de techniekkosten, indien van toepassing, ook altijd aan op de begroting en de factuur.

Voor alle behandelingen kunt u vooraf de kosten opvragen.

Vergoedingen

Welke behandelingen u vergoed krijgt en welk bedrag u per behandeling kunt declareren bij uw zorgverzekeraar is afhankelijk van uw zorgverzekeraar en uw verzekeringspakket. U kunt dit in uw polis nakijken. Indien u twijfelt of vragen heeft over vergoedingen, neemt u dan contact op met uw verzekeringsmaatschappij. Dit voorkomt teleurstellingen.